hej:)) studiuję farmację na UM w Łodzi i chciałabym się przenieść po 2 roku. Z zaliczeniem pierwszego roku nie miałam większych problemów, ale wiem że 3 rok jest ciężki. Nie orientujecie się ile osób nie zalicza 3 roku na UJ? Z góry dzięki za odpowiedz, pozdr.
Offtopic: Krzysiu, jesteś w błędzie, możesz sprawdzić, że Cegła jest profesorem. co prawda prof. UJ, a jest to zapewne jakaś różnica (czy to stanowisko, czy tytuł naukowy - pewnie to pierwsze), ale mimo wszystko prof. to prof. Offtopic:
Offtopic:
Asiu, ja wiem, że on jest profesorem UJ. Napisałem o tym w moim poście o 14:02. Natomiast w poście o 19:28 chodziło mi o tytuł naukowy. Różnica jest, tylko nie wiem jak to wygląda w przypadku karty egzaminacyjnej. Czy przypadkiem ktoś kto ma tytuł dr hab i prof UJ nie jest wpisany na karcie egzaminacyjnej i w indeksie jako dr hab.?? Wnioskuje tak dlatego, że tytuł "prof. UJ" jest wymieniany po nazwisku a nie przed. Może jest ktoś zorientowany kto wie jak to dokładnie z tym jest.
w indeksie, wg mnie pasuje wpisać tak jak na stronie wydziału, czyli 'prof UJ, dr hab.' ostatecznie nikt się nie wścieknie, że się go wyżej tytułuje (za wyjątkiem p.mgr Wandzi )
prof. UJ to tytuł nadawany przez rektora (o ile mi się wydaje) i funkcjonuje tylko wewnątrz UJ. Natomiast profesor jako profesor zostaje mianowany przez prezydenta RP. Tytuł "prof.UJ" jest wymieniany zawsze po nazwisku.
Mam pytanie; czy udało sie komuś w tym roku przenieść z innej uczelni do Krakowa na farmacje na III rok??? Niestety ja uzyskałam decyzję odmowną ze względu na wykorzystany limit miejsc. Pani w dziekanacie powiedziała mi, że było kilka takich podań i że wszyscy lub prawie wszyscy otrzymali odp. odmowną. I tak się zastanawiam czy komuś się jednak udało?? Ja własnie skończyłam II rok farmacji w Wawie i bardzo chciałam się przenieść; no ale trudno...