Wysłany: 2009-04-12, 23:40 Przeniesienie się na II rok
Haj ;) Witam wszystkich na forum;)
Mam pytanko; otóż jestem obecnie studentką pierwszego roku farmacji w Warszawie.
Zastanawiam się czy jest możliwe przeniesienie się do Krakowa od II roku (miałabym bliżej do domu i tam jeszcze kilka takich innych spraw).
Tylko z tego co się orientuję, to nie wszystkie przedmioty nam się pokrywają.
Ja w tym roku miała (lub nadal mam):
chemię ogólną i nieorganiczną, botanikę, biologię, anatomię, matmę, statystykę, biofizykę, historię farmacji, angielski, łacinę i wf.
Wy chyba macie jeszcze chemię organiczną.
I tu mam pytanie: czy istnieje w ogóle możliwość przeniesienia się; czy dałabym radę odrobić chemię organiczną z pierwszym rokiem czy fizycznie raczej będzie to niewykonalne???
u nas nie ma anatomii i historii farmacji na I roku, ale właśnie jest chemia organiczna, czy można ją odrobić z I rokiem...tego nie wiem, pewnie jakoś można, ale parę ładnych godzin w tygodniu to zajmuje co do ogólnej możliwości przeniesienia niech się ktoś zorientowany wypowie
_________________ Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, cuda zajmują mi trochę więcej czasu
...ale z pustego nawet Salomon nie naleje, więc co złego, to nie ja
Nie wiem jak to jest pod względem formalnym, ale jeśli chodzi o ilość materiału może być ciężko co nie znaczy że nie dałoby się tego przejść. Fizjo, biochemia i organ w trzecim semestrze?? Brzmi kusząco.
Z tego co słyszałam, to ostatecznie przenieść można się po drugim roku, a nie dopiero po drugim roku, ponieważ uczelnie nie weźmie odpowiedzialności i nie wyda dyplomu osobie, która większą część edukacji spędziła na innej uczelni, ale nie wiem czy naprawdę tak jest. Faktycznie najlepiej będzie jak się skontaktujesz z naszym dziekanatem, Panie są miłe więc dzwon bez obaw